Mes visos skirtingos, mūsų dienos – taip pat. Gal šiandien buvai paaukštinta darbe ir šokinėji iš laimės, o galbūt sugriuvo metus kurti planai? Kas benutiko, sustok akimirkai, giliai įkvėpk ir ateik pasidalinti savo mintimis, leisk kūnui ne tik atsipalaiduoti ir stiprėti.

Ar žinojai, kad fizinis krūvis padeda kovoti su stresu? Pasinaudok šia išmintimi ir dieną pabaik ramia širdimi. Pamatysi, kūnas už suteiktą pagalbą nelieka skolingas. Išlaisvinti įtempti raumenys geba ilegsnį laiką išlikti darbingi, mažiau vargina raumeninės kilmės skausmas, gražėja laikysena, kūnas tampa funkcionalesnis. Visos šios savybės padeda sparčiau ir efektyviau veikti kasdienybėje, tad galbūt tai padės sutaupyti laiko ir išsaugoti gerą nuotaiką? Tarsi užburtas ratas: padėk savo kūnui, o šis – padės Tau 🙂

Atpalaiduosime įtemptus raumenis, padidinsime raumenų elastingumą, gerinsime laikyseną, ir svarbiausia – atsipalaiduosime!


Treniruotės metu taikysime bendrus principus ir naudosime įvairias mankštos priemones.