Kreipiamės į Tave, jaunoji panele (12-17 m.): manome, jog bent kartą ar du per savaitę norėtum:

  • pasirūpinti savo sparčiai augančiu kūnu
  • atitrūkti nuo mokyklos rūpesčių ir rutinos
  • susipažinti su naujais žmonėmis
  • įgauti pasitikėjimo savo jėgomis

Treniruotės padės geriau jaustis savo kūne, juo pasitikėti. Tikime, jog kai reikės atsukti stiklainį, nereikės tėčio pagalbos, o kopiant į kalną – pirmoji galėsi nufotografuoti mylimus draugus iš viršaus. 🙂 Kartu atkreipsime dėmesį į taisyklingą laikyseną, teisingą pratimų atlikimą bei stengsimės, jog išeitum su gera nuotaika ir šviežiomis mintimis, o kūnas padėkotų už pastangas.

Treniruotės metu taikysime bendrus principus ir naudosime įvairias mankštos priemones.

SVARBU! Prieš pradedant mankštintis privalomas tėvų (globėjų) raštiškas leidimas naudotis studijos paslaugomis. Sutikimo formoje pasirašo tėvai (globėjai) bei nepilnametis klientas. Sutikimo formą gali rasti žemiau.

Sustiprinsime, bet tuo pačiu ir atpalaiduosime kasdieniais iššūkiais užtvindytas mintis ir kūną.