+ Nuo rugsėjo 16 d. pirmadieniais 19:45 išbandyk net 1 val. trunkančią mankštą "Sveika nugara + atsipalaidavimas". 
Įprasta ir labai pamėgta treniruotė su ypatingu dėmesiu nugarai ir dovana SAU! 🙂
Užsiėmimo pabaigoje - taikysime 10-15 min. lavinant dėmesingumą, atliekant raminančius kvėpavimo pratimus.

Neramu, kai statistika rodo, jog net 80 proc. žmonių bent kartą gyvenime yra patyrę nugaros skausmą (dažniausiai – juosmeninės dalies). Tačiau pasidaro ramiau, kai žinai, kad nesi viena su nugaros skausmu – sieksime Tau padėti.

Ši mankšta, skirta gerinti sąnarių mobilumą, mažinti įtampą raumenyse, pagerinti raumenų elastingumą, sumažinti skausmą (kurį neretai lemia raumenų disbalansas). Treniruočių metu koreguosime raumenų disbalansą, sutvirtinsme nusilpusius raumenis, o įtemptus – atpalaiduosime, lavinsime giliųjų raumenų ištvermę siekiant išlaikyti taisyklingą laikyseną ir mažinti skausminį sindromą. Mankšta taip pat padės atsipalaiduoti po įtemptos darbo dienos bei įsikrauti energijos.

Treniruotės skirtos tiek sėdimą darbą dirbančioms moterims, tiek atsistatymui po didelių fizinių krūvių (ilgų pasivaikščiojimų, darbo stovint ir pan.). Tinka įvairaus fizinio pasiruošimo moterims, nes mankštos metu krūvis dozuojamas kiekvienai individualiai pagal poreikį. 🙂

Jėgos pratimai nusilpusiems raumenims derinami su tempimo pratimais, kurie padės ištempti sutrumpėjusius raumenis, sausgysles bei raiščius. Būtent dėl to jausiesi lengvesnė, sumažės nugaros skausmai, pagerės laikysena, kraujotaka, taip pat klientės jaučia, jog geriau miega. Mankštos metu akcentuojame giliųjų raumenų darbą, pratimai derinami su kvėpavimu, taigi lankstumas gerėja žymiai greičiau, nes sąmoningai sumažinama raumenų įtampą.

Sveika nugara – raktas į puikią savijautą.

Galbūt kada nors jau teko įsitikinti mankštos efektyvumu? Tęsk sveiką judėjimą pas mus ir pasidalink patirtimi su kitomis mankštų lankytojomis.

Treniruotės metu taikysime bendrus principus ir naudosime įvairias mankštos priemones.