Moksliniai tyrimai rodo, jog net apie 80 proc. ankstyvos mirties atvejų nuo širdies ir kraujagyslių ligų, cukrinio diabeto, onkologinių ir plaučių ligų būtų galima išvengti pakeitus gyvenseną. Gyvensenos medicina – tai mokslu pagrįsta praktika, kurioje gyvensenos kaita (mityba, fizinis aktyvumas, streso valdymas) naudojama siekiant išvengti, gydyti ir išgydyti lėtines ligas, veikiant jų priežastis.

Gyvensenos keitimas – tavo individualus projektas, virsmo pradžia sveikesnės gyvensenos link.

Pristatome naujieną – galimybę konsultuotis su gyvensenos medicinos specialiste, kineziterapeute, SENSUM judesio studijos bendraįkūrėja Beatriče Kačėne.
2020 m. sausį Beatričė įgijo Lietuvos Sveikatos ir Mokslų universiteto (LSMU) gyvensensos medicinos magistro laipsnį. Studijų metu buvo mokomasi apie mitybos, fizinio aktyvumo poveikį sveikatai siekiant suvaldyti ar išvengti įvairių lėtinių ligų bei metodikų, kaip suvaldyti stresą.

Jei pagalvoji apie tai, kad…

…net neįsivaizduoji, nuo ko pradėti ir nežinai, kaip įgyti motyvacijos keisti su gyvensena susijusius įpročius (mitybą, fizinį aktyvumą, streso valdymą)
…norėtum profesionalių, mokslu pagrįstų įžvalgų būtent tavo situacijai, priderintų prie Tavo kasdienybės ir darbo pobūdžio
…manai, jog visumoje gyveni „sveikai“, tačiau turi konkrečių klausimų ir/ar nori pagilinti žinias
…nesi tikra(s), ar mityba subalansuota ir jos įpročiai tinkami ir sveikatai naudingi
…norėtum padidinti fizinio aktyvumo lygį, bet turi sveikatos problemų, kurios apriboja Tavo galimybes
…patiri daug streso ir nori išmokti jį valdyti

Ši galimybė gali pagerinti gyvenimo kokybę! 🙂

Kuo gyvensenos medicinos požiūris skiriasi nuo kitų siūlomų su gyvensena susijusių konsultacijų rinkoje?

Bendravimo metu pirmiausia atsižvelgiama į TAVO individualią situaciją – darbo pobūdį, įpročius namuose, laisvalaikio užsiėmimus, šeimyninę padėtį ir panašiai. Kitaip tariant, specialisto tikslas – adaptuotis prie TAVO unikalumo. Tai reiškia, jog negausi iš anksto sudarytų taisyklių ir nurodymų kaip turėtum maitintis ar judėti, nors tai visiškai nesuderinama su esamu gyvenimo būdu. Tam, kad elgesio pokyčiai pritaptų ir pavirstų natūralia gyvenimo dalimi be galo svarbu, jog tai būtų lengvai įgyvendinama ir pritaikoma prie jau esamų gyvenimo sąlygų.

Kodėl rinktis šias konsultacijas?

SITUACIJA VERTINAMA REALISTIŠKAI: Mitybą, fizinį aktyvumą, streso valdymo patarimus pritaikau atsižvelgus į esamą gyvenseną. Pavyzdžiui, naivu tikėtis, jog jei niekada nesimankštinai – prisijaukinsi šį įprotį tuoj pat ir be didesnių pastangų sportuosi 3 – 5 kartus per savaitę. Gali būti ramus, jog pokyčius įtrauksime kuo labiau derinant juos prie esamo darbo pobūdžio, laisvalaikio pomėgių bei kitų aspektų. Kitaip tariant, ar esi alpinistas, ar vairuotojas – rasime sprendimą, tinkantį unikaliai tau.

HOLISTINIS PROBLEMŲ SPRENDIMAS: Jei patiri daug streso darbe ir esi įpratęs jį malšinti kaloringu maistu ar saldumynais, naivu tikėtis, jog sudarius tik mitybos planą pavyks numesti kelis kilogramus. Anksčiau ar vėliau stresas vėl “nugalės” ir pastangos nueis perniek. Drauge ieškosime būdų kaip valdyti sveikatą lemiančias gyvenimo sritis ir stengsimės dėl jų visų vienodai!

NUOLATINĖ KOMUNIKACIJA IR PAGALBA: Keičiant įpročius reguliariai bendrausime ir aptarsime progresą.

GALIMYBĖ KOREGUOTI VIRSMŲ PLANĄ: Jei matysime, jog kurios nors sritys „stringa“ ir patarimų integruoti nepavyksta – ne problema! Ieškosime tavo gyvenimo būdui tinkančių scenarijų.

NAUJAUSIOS MOKSLINIAIS TYRIMAIS, TARPAUTINĖMIS REKOMENDACIJOMIS PAREMTOS ŽINIOS: dalyvauju seminaruose bei remiuosi naujausių mokslinių tyrimų duomenimis. Tokiu būdu išsikelti tikslai pasiekiami greičiau ir paprasčiau.

Kaip vyksta bendradarbiavimas?

1. Išsiunčiu Jums išsamią anketą, kurioje reikia pateikti atsakymus apie esamą gyvenseną.
2. Susiskambiname video skambučiu arba susitinkame gyvai aptarti anketoje pateiktą informaciją, Jūsų norus, pagrindines problemas, išsikelti tikslus.
3. Tam tikrą dienų skaičių pildote informaciją apie įprastą mitybą, judėjimą ir pan.
4. Atsižvelgus į esamą gyvenimo būdą sudaromas 2 mėnesių trukmės pokyčių keitimo planas.
5. Pagal poreikį visą bendradarbiavimo trukmę galite užduoti man aktualius klausimus per messenger’į ar kitą patogią bendravimo programėlę. Pavyzdžiui: ar ši duonos rūšis yra vertingos sudėties, ar rinktis kitą? Atvykus pietauti į kavinę, kuris patiekalas sveikatai naudingesnis? Kokį pulso lygį turėčiau išlaikyti rytinės mankštos/ėjimo ar bet kurios fizinės veiklos metu siekiant mesti svorį/stiprinti širdies ir kraujagyslių sistemą? Šiandien patyriau labai daug streso, gal rekomenduotumėte kvėpavimo pratimą siekiant atsipalaiduoti? Apibendrinant: visi klausimai, kad ir kokie jie mums kartais bebūtų gėdingi (nes juk paprasti), WELCOME! 🙂

Visos programos kaina – 140 eur, galimas apmokėjimas dalimis.

Iškilo klausimų? Rašykite mums el. paštu sensum.studija@gmail.com rba per messenger programėlę į facebook paskyrą.